tirsdag den 26. marts 2013

Unge skal beskytte sig.

Mange tænker sikkert nu; 'Åh nej, noget med De Unge Mødre'
Nej. Vi kan beskytte os på mange måde og nu vil jeg nævne noget med jeres sikkerhed på nettet. Mange unge tænker ikke på, at skaffe sig et ordenligt Antivirus program for; "Jeg besøger kun gode sider" Tro mig, den har jeg brugt mange gange, men har nu må indse, at det ikke er helt rene sider jeg besøger, da jeg har oplevet virus på min computer 2 gange nu.
Unge tænker ofte "Nå ja, det sker ikke for mig. Det er jo kun en gang jeg skal se en film herinde" Men den ene gang kan sørge for virus - Hvis du ikke har et ordenligt program.

I skal vælge det bedste antivirusprogram. Du kan vælge MYsecurity, som nok er verdens bedste gratis antivirus program. MYFreeAntivirus lyder fornuftigt for mig, og jeg er sikker på, at man kan stole på dem.
mysecuritycenter.
Det er et godt program, som jeg også selv er begyndt at bruge, efter at have fået en mail om, hvordan det fungerede - Ja, jeg har brugt andre programme, som også var gratis, men jeg har egentlig ikke følt mig sikker ved dem, fordi der ingen anmeldelse var af det.
Hvad gør I for at beskytte jer på nettet? 

USBnøgle? Skal de beskyttes? 
Jeg tænkte i starten, at det var lidt noget fis. Men det er da federe, at ens ting er private, det er meget  smartere og så har de selvfølgelig plads til en del.
Her kan I få en super smart USB-nøgle som også er sikker!
mysecuritycenter - sikker usb nøgle

Har I nogle spørgsmål?
Prøv at læs videre her:
Unge og Internet sikkerhed
Deltag i debatten, hvad kan man gøre? Hvordan får vi flere til at tænke sig om?

Jeg har ikke meget forstand på computere og derfor har blogindlægget fra Janus R Nielsen faktisk hjulpet mig en del.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar